Let's do this!

Idag är dagen med stort D äntligen här - flyget från Helsingfors avgår 19:15 från Helsingfors och jag ska ge lägenhetsnyckeln åt min underhyresgäst och bege mig till busstationen om några timmar. Tyvärr har jag dragit på mig en ordentlig förkylning (snacka om usel tajming..!), men jag hoppas att det är väldigt kortvarigt och att jag ändå lyckas njuta av mina första dagar på Teneriffa som råkar vara lediga.
 
Vi hörs troligen igen imorgon vid nåt skede!! ;)
 
****************************************
 
The big day is finally here - the flight leaves at 19:15 (from Helsinki) and in a few hours I'll give my subtenant the keys and after that I'll be heading to the bus station. Unfortunately I've catched a quite bad cold (what a lousy timing..!), but let's just hope I'll be feeling better really soon - it would be such a shame if I would spend my first days in Tenerife being sick..
 
Well, you will probably hear from me tomorrow!! ;)
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin
Internship in Tenerife

Kommentarer:

1 Hedda Rönnlund:

skriven

Gud så fin blogg!:)<3

Svar: Tack så mycket! :)
Maria

Kommentera här: