2 weeks left

Bara två veckor kvar nu tills jag sitter på ett flygplan på väg till Teneriffa - herregud vad tiden kan gå snabbt ibland, tyckte det var en månad kvar typ igår..! Under senaste helg som spenderades i Helsingfors passade jag på att handla lite sommarfint att ta med till Teneriffa (som ni ser på bilderna nedan) :) Har även gjort lite andra små förberedelser på sistone, bl.a. fixat underhyreskontrakt med en spansk tjej som ska bo i min lägenhet tills slutet av maj samt ordnat med min försäkring så att jag är ordentligt försäkrad under hela den tid jag är på Teneriffa. Det är så många smådetaljer som måste ordnas, är lite nervös att jag ska glömma något viktigt.. Vi får hoppas att det inte händer.
 
**************************************************************************************
Only 2 weeks left before I leave Finland now - it's amazing how fast time goes by sometimes..! Btw, I had a really great weekend in Helsinki with some lovely friends, where I also bought a few nice things (as you can see below) to bring with me to Tenerife :) I have also done some other preparations, such as signing the sublease contract with my subtenant that will be living at my place until end of May, and I've also made sure that my insurance is valid for the entire stay abroad. There are so many small arrangements to be done before leaving, I'm a bit worried that I'll forget something important.. Hopefully I won't.
 
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin
Internship in Tenerife

Kommentera här: